wtorek, 9 lutego 2016

837. Kokosowy koktajl bananowo- pietruszkowy z kakao i granolą



,,Ludzie są dob­rzy i źli, od­ważni i tchórzli­wi, szlachet­ni i god­ni po­gar­dy. [...] A naj­dziw­niej­sze jest to, że naj­częściej wszys­tkie te cechy na­raz goszczą w jed­nym tyl­ko człowieku. I do­piero wówczas jest on całością. Całością za­razem silną i słabą, godną sza­cun­ku i godną współczu­cia. Ta­ki właśnie jest człowiek. Wiel­ki i mały jednocześnie.” 

Dorota Tyrakowska

Przepiękne słowa. Niesamowicie prawdziwe.
A ja zastanawiam się, czym taki mały człowieczek jak ja zasłużył sobie na poznanie tych wszystkich dobrych ludzi, którzy staja na mojej drodze każdego dnia. Wystarczy głupiego kapcia na ulicy złapać, by przekonać się, że jest gro osób, które wyciągną pomocną dłoń, dzieląc się przy tym uśmiechem, ciepłym słowem i ciekawymi historiami swojego życia.
Nie będę rozmyślać nad tym czym zasłużyłam, a po prostu podziękuję.
 I podzielę się z Wami uśmiechem na wtorek :)


Pozostając w temacie miłości do warzywnych słodkości:




Kokosowy koktajl bananowo- pietruszkowy z kakao i domową granolą karbową
Gruszka, grejpfrut, pomelo
Bakalie

Przepis:

Duży mocno dojrzały mrożony banan
2 małe/ jedna duża ugotowana na parze pietruszka
200 ml mleka ( wymieszałam kokosowe i zwykłe)
Łyżka uprażonych wiórków kokosowych
Kakao i domowa granola do podania

Wszystkie składniki blendujemy. Przed podaniem odstawiamy jeszcze na chwilę do zamrażalki.


Pam.

5 komentarzy:

  1. "Kapcia na ulicy złapać" - i nudna lekcja chemii stała się zabawna :D i też mnie bierze ostatnio na warzywka na słodko. Życzę Ci miłego wtorku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat wczoraj też miałam 'ciekawą' przygodę na drodze, z tym że teraz to ja byłam tą okazującą dobre serce. Ale taka rola też mi w pełni pasuje - miło jest też być i z tej strony, szczególnie po tym jak już było się po przeciwnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łapę uśmiech, zabieram koktajl i myślę, że każdy zasłużył na takich ludzi :P

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem nie trzeba daleko szukać, by znaleźć pomocną dłoń, która zawsze jest gotowa wspomóc w razie potrzeby. Trzeba tylko umieć takich ludzi dostrzegać, otworzyć się i wpuścić ich trochę do swojego życia. Cieszę się, że udaje Ci się ich spotkać. Również przesyłam dużo uśmiechu! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie masz nad czym rozmyślać, bo każdy z nas zasługuje na dobro i miłość :) takie sytuacje pokazują nam jak piękne jest życie i że warto pielęgnować każdą jego chwilę :)
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń