środa, 9 marca 2016

843. Koktajl awokado- pietruszka- wanilia z konopią





,,To ona,
Two­ja samotność,
Jej ad­res ty je­den znasz.
Zos­ta­nie z tobą
Do końca.
Jest wszystkim,
Wszys­tkim co masz."   

Magdalena Czapińska


Chciałam wstawić coś bardziej wesołego, ale jak to przeczytałam, tak bardzo mi się spodobało…

O 6 rano jest jasno, o 18 dopiero zaczyna się ściemniać. Widziałam pierwsze krokusy, a coraz częściej patrząc przez okno muszę mocno wysilać swój zdrowy rozsadek, by nie wybiec na dwór z wiosennej katance i lekkich butach- to zapewnia wystarczającą dawkę pozytywnego nastawienia :)

Miłej środy :)





Koktajl awokado- pietruszka- wanilia z konopią

Gruszka, mandarynka, suszone owoce ( daktyle, figi, morwa, goji, miechunka i rodzynki) i surowa czekolada

Przepis:

1/2 sporego mocno dojrzalego awokado
1 spora ugotowana na parze pietruszka
150ml wody kokosowej
100ml mleka
Łyżeczka ekstraktu waniliowego

Wszystkie składniki blendujemy ze sobą. Przed podaniem chowamy do zamrażalki na ok. 15 minut.

Pam.

7 komentarzy:

  1. Nareszcie rano jest jasno :) Czekałam na to i w końcu zdjęcia jakoś wychodzą.
    Podoba mi się ten cytat.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie! To musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę miłej środy! A jak się rano wstaje, i już janso, to od razu się milej robi c:
    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny na początek dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie komentowałam wcześniej, bo szczerze nie wiedziałam co napisać, za to moja mam mnie ubiegła (za moimi plecami) i przekazała wszystko, co chciałabym Ci powiedzieć. Tak trzymaj. W dobrą stronę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby takie zwykłe śniadanie, a nie codziennie widzi się takie połączenie pietruszki i awokado w koktajlu! :)
    Uwielbiam już też to, że jest jasno gdy wychodzę do szkoły i wracam do domu. Automatycznie chce się właśnie zarzucić cieńszą kurtkę i adidasy i niemal wybiec na zewnątrz. Niestety zimny wiatr daje we znaki i nie jest już tak kolorowo jak się wydawało ;<

    OdpowiedzUsuń