wtorek, 15 marca 2016

849. Sałatka owocowa z komosą, olejem kokosowym, migdałami i morwą



,,Pamiętaj, że człowiek się zmienia, jednak jego przeszłość nigdy" 

Becca Fitzpatrick


Po deszczowym i burym poniedziałku trochę jasnychch, lekkich kolorów na talerzu :)





Pomelo, kiwi, quinoa z olejem kokosowym, migdałami, morwą białą
Jogurt naturalny

Przepis:

50g komosy ryżowej
1 mocno dojrzale kiwi
Kilka cząstek pomelo
Łyżeczka oleju kokosowego
Garstka migdałów
Garstka morwy

Migdały moczymy przez noc w wodzie.
Gotujemy komosę na osolonym wrzątku, po lekkim przestudzeniu dodajemy olej kokosowy i mieszamy całość. Odstawiamy kaszę na kilka minut aż wystygnie. Mieszamy z pokrojonymi na kawałki pomelo i kiwi, podajemy z morwą i migdałami.

Szeroki wybór superfood można znaleźć w sklepie internetowym: www.sklepagnex.pl





Pam.

8 komentarzy:

  1. kolorowe i smaczne sniadanie na pewno przyniesie przyjemny dzien! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszniutko!!!


    Zapraszam również do siebie ;-) make-life-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zrobić komosę w słodkiej wersji :) Dziś mam ją w lunchu, ale warzywami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie skorzystam z przepisu. Uwielbiam sniadania na slodko. A komosy w takiej wersji jeszcze nie jadlam. Piekny cytat:-P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pam, napisałam do Ciebie na meila i na fb a Ty milczysz :( szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wygląda, ja bym ci chętnie wybrała wszystkie migdałki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pożywne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wczoraj jadłam komosę, ale na obiad i to w wersji wytrawnej. Dawno nie jadłam jej w wersji na słodko i chyba sobie za niedługo zaserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń