poniedziałek, 21 marca 2016

855. Waniliowo- arachidowe lody bananowe z borówkami i tahini



Rozmawiam ze znajomymi, czytam Wasze wpisy i zauważyłam, że ostatnio jakiś gorszy czas ludzi dopada. Smutki, nawroty, pogorszenie nastroju.
Życzę więc Nam wszystkim dużo uśmiechu, ciepła i spokoju w nowym tygodniu oraz tego wiosennego powiewu świeżości :)

Lody, żeby dać Zimie do zrozumienia, by wracała już tam skąd przybyła. 
Aby przywołać Wiosnę. 
Na początek nowego tygodnia. 
W sumie lody zawsze dobre ;)

Uległam borówkom amerykańskim…ee… hiszpańskim… lidlowskim po prostu.
I nie żałuję :P





Waniliowo- arachidowe lody bananowe z borówkami, płatkami kukurydzianymi i tahini
Gruszka, mandarynka

Przepis:

2 garście mrożonych plastrów bananów
2 łyżki jogurtu naturalnego
Łyżeczka ekstraktu waniliowego
Łyżka proszku arachidowego (PB2)

Banany wyjmujemy z zamrażalki. PB2 rozprowadzamy w jogurcie, mieszamy z ekstraktem. Blendujemy jogurt z bananami. Podajemy z dodatkami.


         alt="Waniliowy Weekend VII">



Pam.

12 komentarzy:

  1. To się chyba nazywa "przesilenie wiosenne" :)
    Orzechy i wanilia ? - Pam, you better watch out, przyjeżdżam w trybie natychmiastowym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj lody, piąteczka! haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa, bo w tym roku nadejście wiosny u mnie akurat odznacza się niebywałym atakiem sił, optymizmu, radości pomimo wiszącej nade mną maturalnej 'paly' :D Moze co roku powinnam miec mature...? Nieee, coż glupstwa plote xD
    Lody... jak namowie rodzicow na zakup blendera, to tez sie nimi uracze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, moja mama też wszystko zwala na przesilenie wiosenne xd Chociaż robi się coraz ładniej (halo, widać świat rano!), więc automatycznie +100 do humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobilas mi ochoty na lody:-P. Musze skorzystac z Twojego przepisu. Racja,ze to przesilenie wiosenne. Ale slonce nam wszystko wynagrodzi. Ciesze sie,ze u Ciebie juz lepiej. Musi byc dobrze. Staraj sie,bo warto. No ale przeciez Ty to wiesz;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chcę borówki! I dokładnie, lody dobre na wszytsko :D

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak oceniasz to PB2, bo już się na nie czaje od nie wiem kiedy :P
    Idealne śniadanie na początek wiosny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest pyszne. Jest w smaku bardziej orzechowe niż samo masło orzechowe. Nie traktowałabym tego jako zastępnik masła, bardziej jakiś krem orzechowy, ale to po rozrobieniu z wodą, a proszek świetnie się sprawdzi jako dodatek do ciasta, posypka, panierka. To już moje 2 albo 3 opakowanie (drogie, więc nie pod rząd, ale na pewno jeszcze kupię). Ja polecam :]

      Usuń
    2. O, też się miałem pytać XD Gdzie kupowałaś?

      Usuń
    3. Zamawiałam z http://guiltfree.pl/ :)

      Usuń
  8. Też się ostatnio zastanawiałam nad tymi borówkami :D
    I Tobie też Pam wysyłam pełno uśmiechu i sił :*

    OdpowiedzUsuń