poniedziałek, 28 marca 2016

861. Bananowo- arachidowy krem z fasoli z gruszką



,,Obawiam się właśnie, że Ty straciłaś już wiarę. Nie masz wiary w to, że możesz sobie z tym poradzić. Walczyć i wygrać. Tak, tej wiary właśnie Ci brakuje. Ale ja w Ciebie wierzę i codziennie modlę się, żebyś i Ty uwierzyła.” 
Niesamowite słowa po dniu, który powinien pozostać bez komentarza. Ale ja nie chcę już zawodzić. 
Dlatego dziś jest nowy dzień i patrzę do przodu, nie wstecz.



Mokrego poniedziałku! :) 
(niech tylko deszcz nie bierze tego do siebie)

Ostatni krem z fasoli zasmakował mi tak bardzo, że chciałam od razu wypróbować kolejną smakową wariację jaka przyszła mi do głowy. Nie ma chyba lepszej rekomendacji dania niż robienie go dwa razy pod rząd.






Bananowo- arachidowy krem z fasoli z gruszką, suszonymi figami i tahini
Pomelo

Przepis:

200g białej fasoli z puszki
2 płaskie/ 1 czubata łyżka proszku PB2
Mocno dojrzały banan
Stewia

PB2 rozprowadzamy w 1-2 łyżkach wody. Blendujemy wszystkie składniki na gładki krem i odstawiamy na noc do lodówki.
Podajemy z dodatkami.

Pam.

9 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda to Twoje śniadanie :) w dodatku z moim ulubionym pomelo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Pam! Ja cały czas w Ciebie wierzę, modlę się za Ciebie, martwię się o Ciebie... Chciałabym móc być z Tobą przez cały czas i wspierać Cię... Nie poddawaj się, uwierz siebie i w to, że wszystko będzie dobrze. Te słowa na początku Twojego postu są takie prawdziwe, nie trzeba nic dodawać.
    Cały czas jestem z Tobą! Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie, koniecznie muszę spróbować to zrobić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że twój wczorajszy dzień był taki, jaki powinien być. A jak tam rekomendujesz ten rem, to mniam!

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne słowa, Pam, widziałam Twoje fotki na ig. profilowe... błagam zmień je. i błagam,zrób cos więcej.aby tam było inne zdjecie. ładniej , pięknej Pam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam kremu z fasoli, ale obawiam się, że by mi chyba nie smakował :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na polecam wszystko z fasoli :) krem napewno tez pycha [ choc nie jadlam] ale chlebek z fasoli czy ciasto jadłam, i było meeeeega!

      Usuń